Kurum içerisinde abonelik, kullanım detay bilgileri, faturalandırma, tahsilat, online banka işlemleri, muhasebe entegrasyonu, bakim, arıza, iş emirleri ve raporlar özellikleri ile kurumun abone işlemlerini yapabilmesi için ihtiyaçları karşılamaktadır. 

Ana Özellikler

•  Abonelik bilgileri Kimlik Paylaşım Sistemi entegrasyonu ile kayıtlanmaktadır.
•  Bölge ve Rota tanımları yapılmaktadır.
•  Sayaç tüketim bilgileri hesaplanmaktadır.
•  Arıza süreçleri takip edilmektedir. 
•  Eşanjör ve sayaç bakım süreçleri takip edilmektedir.
•  Online ödeme ve banka entegrasyonu yapılmaktadır.
•  E-arsiv entegrasyonu vardır.
•  Mobil entegrasyonu ile hizmet açma/kapatma ve arıza işlemlerinin takibi yapılmaktadır.
•  Diğer uygulamalar ile kolay entegre olabilmektedir. 

 

Faydaları

• Abone işlemleri hızlı ve kolayca takip edilebilir.
• Rota tanımlamasına göre sayaç okuma ve fatura dağıtım sürecinin hatasız ve en hızlı şekilde yapılmasını sağlar.
• Okunan sayaç hataları otomatik olarak ayrılıp, değerlendirmeye girmez.
• Faturalama süreci hızlanır.
• Saha ekipleri arıza bildirimlerine ve iş emirlerine mobil cihazlar ile anlık olarak erişirler.
• Aboneler, bankalara otomatik ödeme talimatı vererek hızlı ve kolay borç öder.
• E-arsiv sistemi ile kağıt fatura basma zorunluluğu kaldırılmıştır.