Vatandaşlardan ve muhtarlardan, belediye sınırları içinde gelen istek, şikâyet ve önerileri kayıt altına alma, iç birim ve dış kurumlar arasında yönlendirme, takip etme ve raporlama işlemleri gerçekleştirilmesine imkan veren sistemdir.

Temel Özellikler
• Vatandaşın telefon, dilekçe, web, mobil, kiosk, e-posta, sosyal medya ve muhtarlar aracılığı ile halkla ilişkiler birime ulaşması sağlanabilmektedir.
• Mobil uyumlu web sayfası üzerinden sesli başvuru alınabilmekte ve yazıya dönüştürerek sisteme kayıt edilebilmektedir.
• Alınan başvuruların başvuru tipi, konu ve adres bazında tasniflenerek takip edilmesini sağlayabilmektedir.
• Yapay zeka ile başvurunun tasniflenmesi ve ilgili birime yönlendirilmesi sistem tarafından yapılabilmektedir.
• Coğrafi Bilgi Sistemleri ile entegre çalışarak başvuru adresi harita üzerinde seçilip, gösterilmektedir.
• Kaydın ilk alınma, gelişme ve sonuçlandırma süreçlerinde vatandaşa sms ve e-posta ile bilgilendirmeler yapılması sağlanabilmektedir.
• Büyükşehir ve ilçe belediyeler farklı veritabanında çalışmasına rağmen, kurumlar arasında  entegrasyon sağlanarak, anlık dosya alışverişi ile başvuruların iş takibinin yapılması sağlanabilmektedir.
• Başvuran kişinin, kişisel verilerinin gizliliği korunmaktadır. 
• Mükerrer başvurular birimlere birden fazla kez gönderilmeden sistem içinde yürütülüp, birimlerin aynı işi 
birden fazla kez işleme almasını önlemektedir. 

 

Faydaları 
• Vatandaş ve kurum arasındaki iletişimi sağlar. 
• Bilgiye farklı iletişim kaynaklarından ulaşılabilir.
• Kurumlar arası entegrasyon ile vatandaşı kurumlar arasında yönlendirmeden başvurunun alınıp en kısa sürede çözümlenmesini sağlar. 
• Birimler arası iş akışını sağlar. 
• Yapay zeka ile başvuru tasnifleyerek zaman ve personel maliyetini düşürür. 
• Hızlı dönüş sağlar.
• Hizmet kalitesini arttırır.
• Harita üzerinde ve grafiksel olarak istatistiki raporlama yapar.