Kurum içinde iş gücünü etkili şekilde yönetilebilmek, görevleri planlamak, organizasyon şemasına ve projelere bağlı görev atayabilmek, yaklaşan ve geciken  görevleri izleyebilmek ve görevlerin gelişimini anlık olarak hem web hem mobil üzerinde edebilmek için geliştirilmiş uygulamadır.

Temel Özellikler

• Birim ve yetki bazlı çalışabilmektedir.
• Web ve Mobil ortamlarda çalışabilmektedir.
• Kurumun organizasyon şeması ile entegredir.
• Kurum Personel Sistemi ile entegredir.
• Bugün Gelen, Yaklaşan ve Geciken görevler izlenebilir.
• Bağlı birim ve personellerin görev işlem durumları takip edilebilir.

 

Faydaları

• İş planlanması ve yönetimi sürecinin çok daha etkili ve fonksiyonel bir şekilde yönetilir.
• Görev içeriğindeki değişim ve gelişim bilgilerinin ekibe anlık olarak bildirir.
• Görevlerin ne zaman, kim tarafından ve nasıl yapıldığı takip edilir.
• İş gücünü sürekli, anlık ve rutin görevlendirmeler ile kolayca yönetir, her an pratik şekilde takip edip, raporlanabilir.
• Farklı lokasyonlarda bulunan birden fazla çalışanın sürekli olarak yönetilmesi gereken durumlarda işlevselliği en üst seviyede sağlar.
• Çalışanlar arası görev dağılımı en ideal şekilde yapılırken bir ekibin en çok ihtiyaç duyacağı acil durum iletişimlerini de hızlı ve pratik bir şekilde gerçekleştirir.
• Takım iş birliğini sağlar.
• Zaman tasarrufu sağlar.

 

İş Takip Sistemi Performans İstatistikleri

• Görevlerin işleme alma, tamamlanma ve gecikme sürelerine göre performans değerlendirmeleri yapılır.
• Görev, birim ve personele göre performans analizi yapılır.
• İşlem durumlarına göre görev istatistik raporları izlenir.