İtfaiye Daire Başkanlığına ve yangın ile riskli birilerin bağlı birimlerin sorumluluğunda olan süreçlerin takibini sağlayan uygulamadır.

Temel Özellikler
• İlçe belediyeler sistem üzerinden başvuru gönderebilmektedir.
• Başvuru sisteme alındıktan sonra denetime gidilmesi için ekip atama işlemleri ve tüm denetim süreçlerinin takibi yapılabilmektedir.
• Denetim ücretleri sistem tarafından hesaplanıp vatandaşa tahakkuk oluşturulabilmektedir. 
• Sahada, mobil cihaz üzerinden denetim yapılabilmektedir.
• Vatandaş, denetimin durumu ve süreç hakkında sms ve e-posta ile bilgilendirilmektedir.
• Denetim maddelerinin durumlarına göre denetimin sonuç durumu sistem tarafından atanabilmektedir.
• Denetim süreçlerine ait İhtarname, Sonuç Raporu gibi raporlar ve ayrıca istatistiki raporlar alınabilmektedir.

 

Faydaları 
• İlçe belediyesine başvuran vatandaş, büyükşehir belediyesine başvuru yapmak zorunda kalmaz.
• İlçe belediye, başvurunun tüm süreçlerini takip eder.
• Ekip atama işlemi hızlı yapılır.
• Sahada mobil cihaz üzerinden denetim yapılarak, veri girişi ve denetim sonuçlandırma işi en hızlı şekilde çözülür.
• Vatandaş, denetim öncesi, sonrası ve borç tutarı hakkında anlık olarak sms ve e-posta ile bilgilendirilir.
• Denetim, sistem tarafından sonuçlandırıldığından, hatalı işlem yapılma olasılığı yoktur.